Kérdésed van? Hívj minket hétfőtől péntekig 9.00 és 16.00 óra között 0630/5380323

Gyakran Ismételt Kérdések

Gy. I. K.

Rendelés

  • Muszáj regisztrálnom mielőtt vásárolok a Csatbolt webshopban?

Nem muszáj. Webshopunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

  • Kifelejtettem valamit a rendelésemből! Hogyan tudom pótolni?

Semmi gond, ha kifelejtettél valamit a kosaradból. Hívj minket telefonon a 06305 380 323 számon minél előbb és mi azonnal módosítjuk a rendelésedet.

  • Nincs raktáron az a termék amit meg szeretnék venni. Mit tegyek?

Ha éppen nincs raktáron az a termék amit meg szeretnél vásárolni, így kérhetsz értesítést az érkezéséről: A termék adatlapján kattints az ár alatt található csengő ikonra ( „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” felirat mellett). A felugró ablakban tudod megadni az e-mail címed, ahova az áru megérkezésekor elküldjük az értesítést.

  • Ha nem vagyok cég akkor is vásárolhatok?

Természetesen. Webshopunkban és keddenként az üzletben magánszemélyek is vásárolhatnak.

  • Csak 1-2 darab termékre van szükségem. Akkor is vásárolhatok?

Keddenként az üzletben személyesen akár 1 kelléket is vásárolhatsz, örülünk, ha megtalálod azt a kelléket amire éppen szükséged van. Webshopunkban a minimum rendelési érték 2000 Ft.

 

Keddi személyes átvétel

  • Tényleg csak kedden vagytok nyitva?

Igen. A Csatbolt alapvetően webáruház, de heti egyszer, keddi napokon kinyitja fizikai kapuit, hogy megnézhesd a táska kellékeket, vagy hogy személyesen átvehesd már leadott rendelésed.

  • Ha be szeretnék menni kedden a boltba vásárolni, akkor le kell előtte adnom egy rendelést online?

Nem kell leadnod előre rendelést, gyere kedden személyesen 9-18 óra között és válogass kedvedre a csodás táskakellékek között!

  • Ha a keddi személyes átvételt választom, akkor tudok bankkártyával a helyszínen fizetni?

Természetesen, az üzletben tudsz bankkártyával fizetni.