Gyakran Ismételt Kérdések
Gy. I. K.
Rendelés
-
Muszáj regisztrálnom mielőtt vásárolok a Csatbolt webshopban?
Nem muszáj. Webshopunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni.
-
Kifelejtettem valamit a rendelésemből! Hogyan tudom pótolni?
Semmi gond, ha kifelejtettél valamit a kosaradból. Hívj minket telefonon a 06305 380 323 számon minél előbb és mi azonnal módosítjuk a rendelésedet.
-
Nincs raktáron az a termék amit meg szeretnék venni. Mit tegyek?
Ha éppen nincs raktáron az a termék amit meg szeretnél vásárolni, így kérhetsz értesítést az érkezéséről: A termék adatlapján kattints az ár alatt található csengő ikonra ( „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” felirat mellett). A felugró ablakban tudod megadni az e-mail címed, ahova az áru megérkezésekor elküldjük az értesítést.
-
Ha nem vagyok cég akkor is vásárolhatok?
Természetesen. Webshopunkban és keddenként az üzletben magánszemélyek is vásárolhatnak.
-
Csak 1-2 darab termékre van szükségem. Akkor is vásárolhatok?
Keddenként az üzletben személyesen akár 1 kelléket is vásárolhatsz, örülünk, ha megtalálod azt a kelléket amire éppen szükséged van. Webshopunkban a minimum rendelési érték 2000 Ft.
Keddi személyes átvétel
-
Tényleg csak kedden vagytok nyitva?
Igen. A Csatbolt alapvetően webáruház, de heti egyszer, keddi napokon kinyitja fizikai kapuit, hogy megnézhesd a táska kellékeket, vagy hogy személyesen átvehesd már leadott rendelésed.
-
Ha be szeretnék menni kedden a boltba vásárolni, akkor le kell előtte adnom egy rendelést online?
Nem kell leadnod előre rendelést, gyere kedden személyesen 9-18 óra között és válogass kedvedre a csodás táskakellékek között!
-
Ha a keddi személyes átvételt választom, akkor tudok bankkártyával a helyszínen fizetni?
Természetesen, az üzletben tudsz bankkártyával fizetni.