Kérdésed van? Hívj minket hétfőtől péntekig 9.00 és 16.00 óra között 0630/5380323

Gyakran Ismételt Kérdések

❓ Gyakran Ismételt Kérdések

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem szükséges, de regisztrált vásárlók könnyebben nyomon követhetik rendeléseiket.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Elfogadunk bankkártyás fizetést (Barion), előre utalást és utánvétet is.

Hogyan kapom meg a csomagom?

GLS vagy Foxpost szolgáltatással, csomagautomatába, csomagpontra vagy házhoz szállítva.

Most kezdek táskát varrni. Mivel kezdjem?

Egy egyszerű szabásmintával és strapabíró anyaggal jó kezdeni. A Facebook-csoportunkban sok inspirációt találsz.

Hogyan nyomtassam ki a szabásmintát?

Mindig "100%" vagy "valódi méret" beállítással. Méretellenőrző négyzet is segít az ellenőrzésben.

Mi történik, ha nem jó a termék?

14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha a termék bontatlan és nem használt.

További kérdéseid vannak? Lépj kapcsolatba velünk, vagy csatlakozz a Facebook csoportunkhoz!

Gy. I. K.

🛍️ Vásárlással Kapcsolatos Kérdések

  • Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni. De ha regisztrálsz, később könnyebben nyomon követheted a rendeléseidet és gyorsabban tudsz újra vásárolni.

  • Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?

A termékoldalon jelöljük, ha készleten van. Ha éppen nincs raktáron az a termék amit meg szeretnél vásárolni, így kérhetsz értesítést az érkezéséről: A termék adatlapján kattints az ár alatt található csengő ikonra ( „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” felirat mellett). A felugró ablakban tudod megadni az e-mail címed, ahova az áru megérkezésekor elküldjük az értesítést.

  • Van minimális rendelési mennyiség?

Keddenként az üzletben személyesen akár 1 kelléket is vásárolhatsz, örülünk, ha megtalálod azt a kelléket amire éppen szükséged van.

Webshopunkban a minimum rendelési érték 2000 Ft.

  • Milyen fizetési módokat fogadtok el?
  1. Bankkártyás fizetés Global Payments-en keresztül (gyors, biztonságos)
  2. Előre utalás
  3. Utánvét (a futárnál készpénzben vagy kártyával is lehet fizetni) Az utánvétes fizetés kezelési költsége 500 Ft, ami hozzáadódik a rendelés végösszegéhez.
  • Kaphatok számlát a vásárlásról?

Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk e-mailben. Kérjük, ügyelj a helyes adatok megadására a rendelés során.

  • Hogyan kapom meg a csomagom?

A választott szállítási módtól függően:

  • GLS futár házhoz viszi
  • GLS csomagautomatába vagy csomagpontra kérheted
  • Keddenként személyesen is átveheted telephelyünkön 9-18 óra között:

Budapest, 1162, Szlovák út 64.

A szállítási díjak és idők itt találhatók: Szállítási információk

  • Mi történik, ha valami nem megfelelő?

14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Csak bontatlan, nem használt terméket tudunk visszavenni. A részleteket itt találod: Elállási tájékoztató

  • Nem vagyok biztos benne, mit válasszak. Tudtok segíteni?

Igen! Írj nekünk e-mailt, keress minket telefonon, vagy tedd fel a kérdésedet a Facebook csoportunkban, ahol a közösség is szívesen segít!

  •  Kifelejtettem valamit a rendelésemből! Hogyan tudom pótolni?

Semmi gond, ha kifelejtettél valamit a kosaradból. Hívj minket telefonon a 06305 380 323 számon minél előbb és mi azonnal módosítjuk a rendelésedet.

  • Ha nem vagyok cég akkor is vásárolhatok?

Természetesen. Webshopunkban és keddenként az üzletben magánszemélyek is vásárolhatnak.

Keddi személyes átvétel

  • Tényleg csak kedden vagytok nyitva?

Igen. A Csatbolt alapvetően webáruház, de heti egyszer, keddi napokon kinyitja fizikai kapuit, hogy megnézhesd a táska kellékeket, vagy hogy személyesen átvehesd már leadott rendelésed.

  • Ha be szeretnék menni kedden a boltba vásárolni, akkor le kell előtte adnom egy rendelést online?

Nem kell leadnod előre rendelést, gyere kedden személyesen 9-18 óra között és válogass kedvedre a csodás táskakellékek között!

  • Ha a keddi személyes átvételt választom, akkor tudok bankkártyával a helyszínen fizetni?

Természetesen, az üzletben tudsz bankkártyával fizetni.

 

📦 Szállítás és Rendelés

  • Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom?
    A rendelések 1–2 munkanapon belül feladásra kerülnek. A szállítás általában 1–3 munkanapot vesz igénybe.

 

  • Módosíthatom a rendelésemet utólag?
    Ha még nem adtuk fel, írj vagy hívj minket mihamarabb, és megpróbálunk segíteni.

 

  • Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
    A vissza nem vett csomagok újbóli kiküldése csak újra kifizetett szállítási díj mellett lehetséges.

🧵 GYIK Kezdő Táskakészítőknek

Most kezdek táskát varrni – hol kezdjem?
Javasoljuk, hogy egy egyszerű szabásmintával és tartós, könnyen kezelhető anyagokkal indulj. A Facebook-csoportunkban rengeteg inspiráció vár!

Milyen kellékek kellenek egy alap táskához?

  • heveder vagy táskapánt

  • mágneszár vagy cipzár

  • D-karikák, fémcsatok

  • bélésanyag, táskamerevítő

  • varrócérna, megfelelő tű
    Ha nem vagy biztos a választásban, szívesen segítünk!

Vannak oktatóvideóitok?
Igen! Nézd meg a Youtube csatornánkat, és kövess minket Facebookon is, ahol rendszeresen osztunk meg tippeket.

Háztartási varrógépem van – bírni fogja?
A legtöbb háztartási gép alkalmas táskavarrásra, ha nem túl vastag rétegekkel dolgozol. Használj megfelelő tűt (pl. farmer vagy bőrtű).