Gyakran Ismételt Kérdések
❓ Gyakran Ismételt Kérdések
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem szükséges, de regisztrált vásárlók könnyebben nyomon követhetik rendeléseiket.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Elfogadunk bankkártyás fizetést (Barion), előre utalást és utánvétet is.
Hogyan kapom meg a csomagom?
GLS vagy Foxpost szolgáltatással, csomagautomatába, csomagpontra vagy házhoz szállítva.
Most kezdek táskát varrni. Mivel kezdjem?
Egy egyszerű szabásmintával és strapabíró anyaggal jó kezdeni. A Facebook-csoportunkban sok inspirációt találsz.
Hogyan nyomtassam ki a szabásmintát?
Mindig "100%" vagy "valódi méret" beállítással. Méretellenőrző négyzet is segít az ellenőrzésben.
Mi történik, ha nem jó a termék?
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, ha a termék bontatlan és nem használt.
További kérdéseid vannak? Lépj kapcsolatba velünk, vagy csatlakozz a Facebook csoportunkhoz!
Gy. I. K.
🛍️ Vásárlással Kapcsolatos Kérdések
- Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is tudsz rendelni. De ha regisztrálsz, később könnyebben nyomon követheted a rendeléseidet és gyorsabban tudsz újra vásárolni.
- Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?
A termékoldalon jelöljük, ha készleten van. Ha éppen nincs raktáron az a termék amit meg szeretnél vásárolni, így kérhetsz értesítést az érkezéséről: A termék adatlapján kattints az ár alatt található csengő ikonra ( „Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron” felirat mellett). A felugró ablakban tudod megadni az e-mail címed, ahova az áru megérkezésekor elküldjük az értesítést.
- Van minimális rendelési mennyiség?
Keddenként az üzletben személyesen akár 1 kelléket is vásárolhatsz, örülünk, ha megtalálod azt a kelléket amire éppen szükséged van.
Webshopunkban a minimum rendelési érték 2000 Ft.
- Milyen fizetési módokat fogadtok el?
- Bankkártyás fizetés Global Payments-en keresztül (gyors, biztonságos)
- Előre utalás
- Utánvét (a futárnál készpénzben vagy kártyával is lehet fizetni) Az utánvétes fizetés kezelési költsége 500 Ft, ami hozzáadódik a rendelés végösszegéhez.
- Kaphatok számlát a vásárlásról?
Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk e-mailben. Kérjük, ügyelj a helyes adatok megadására a rendelés során.
- Hogyan kapom meg a csomagom?
A választott szállítási módtól függően:
- GLS futár házhoz viszi
- GLS csomagautomatába vagy csomagpontra kérheted
- Keddenként személyesen is átveheted telephelyünkön 9-18 óra között:
Budapest, 1162, Szlovák út 64.
A szállítási díjak és idők itt találhatók: Szállítási információk
- Mi történik, ha valami nem megfelelő?
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Csak bontatlan, nem használt terméket tudunk visszavenni. A részleteket itt találod: Elállási tájékoztató
- Nem vagyok biztos benne, mit válasszak. Tudtok segíteni?
Igen! Írj nekünk e-mailt, keress minket telefonon, vagy tedd fel a kérdésedet a Facebook csoportunkban, ahol a közösség is szívesen segít!
- Kifelejtettem valamit a rendelésemből! Hogyan tudom pótolni?
Semmi gond, ha kifelejtettél valamit a kosaradból. Hívj minket telefonon a 06305 380 323 számon minél előbb és mi azonnal módosítjuk a rendelésedet.
- Ha nem vagyok cég akkor is vásárolhatok?
Természetesen. Webshopunkban és keddenként az üzletben magánszemélyek is vásárolhatnak.
Keddi személyes átvétel
-
Tényleg csak kedden vagytok nyitva?
Igen. A Csatbolt alapvetően webáruház, de heti egyszer, keddi napokon kinyitja fizikai kapuit, hogy megnézhesd a táska kellékeket, vagy hogy személyesen átvehesd már leadott rendelésed.
-
Ha be szeretnék menni kedden a boltba vásárolni, akkor le kell előtte adnom egy rendelést online?
Nem kell leadnod előre rendelést, gyere kedden személyesen 9-18 óra között és válogass kedvedre a csodás táskakellékek között!
-
Ha a keddi személyes átvételt választom, akkor tudok bankkártyával a helyszínen fizetni?
Természetesen, az üzletben tudsz bankkártyával fizetni.
📦 Szállítás és Rendelés
- Mennyi idő alatt kapom meg a csomagom?
A rendelések 1–2 munkanapon belül feladásra kerülnek. A szállítás általában 1–3 munkanapot vesz igénybe.
- Módosíthatom a rendelésemet utólag?
Ha még nem adtuk fel, írj vagy hívj minket mihamarabb, és megpróbálunk segíteni.
- Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A vissza nem vett csomagok újbóli kiküldése csak újra kifizetett szállítási díj mellett lehetséges.
🧵 GYIK Kezdő Táskakészítőknek
Most kezdek táskát varrni – hol kezdjem?
Javasoljuk, hogy egy egyszerű szabásmintával és tartós, könnyen kezelhető anyagokkal indulj. A Facebook-csoportunkban rengeteg inspiráció vár!
Milyen kellékek kellenek egy alap táskához?
-
mágneszár vagy cipzár
-
D-karikák, fémcsatok
-
bélésanyag, táskamerevítő
-
varrócérna, megfelelő tű
Ha nem vagy biztos a választásban, szívesen segítünk!
Vannak oktatóvideóitok?
Igen! Nézd meg a Youtube csatornánkat, és kövess minket Facebookon is, ahol rendszeresen osztunk meg tippeket.
Háztartási varrógépem van – bírni fogja?
A legtöbb háztartási gép alkalmas táskavarrásra, ha nem túl vastag rétegekkel dolgozol. Használj megfelelő tűt (pl. farmer vagy bőrtű).